6 Nisan 2010 Salı

Taşınmak

Son 5 yılda 5 kere taşındım. Taşınmaktan da ölümüne nefret eder hâle geldim artık. Önümüzdeki 2 ay içinde, tercihen Mayıs başında taşınmış olmalıyız. Hari Amsterdam'da yeni işine başladı. Garibim günde 4-4 buçuk saat yol yapıyor. Diğer yandan Amsterdam'da yaşamak istemiyoruz. Kalabalık, gürültülü, insanlar kaba, pahalı vs vs... Onun yerine trenle yarım saat mesafedeki Leiden'da yaşamak istiyoruz: Flickr fotoğrafları. Çok güzel bir üniversite şehri. Güzelliği biraz Nijmegen'i hatırlatıyor, artısı kanalları. Amsterdam'a da yakın. Kısacası en iyi seçenek.

Ev bulmayla ilgili tüm yük ise benim omuzlarımda. Telefonda çocuk gibi çıkan sesim nedeniyle emlakçıların beni ciddiye almaması da cabası! Geçen Cumartesi ya bu nedenle, ya da aptal emlakçının Paskalya olduğunu unutması yüzünden ekildik. Nedeni her ne olursa olsun, bir daha onları arayan ben olmayacağım. Hari'yi dürtüyorum bu konuda, umarım arar.

Söz konusu evde yatak odasının fazlaca küçük olduğuna dair kuşkularım var. Eğer o da güzelse bu eve aşık oldum sanırım. Kendimi gereğinden fazla heveslendirdim. (Emlakçının ekmesi dahi hevesimi kıramadı.) Hayal kırıklığı da büyük olacak demek ki.

İçime pek sinmeseler de görmeye gidebileceğimiz üç seçenek daha var şimdilik. Diğer yandan, nereye gidersek gidelim şu anda yaşadığımız kadar güzel bir evi bu kadar uygun bir fiyata bulamayacağımızdan eminim. Kendime işkence etmek amacıyla bu eve ilk taşındığımız gün çektiğim bir fotoğrafı koyuyorum. Eşyalar yerleştirilmemiş, her yer pırıl pırıl. Oooff of!

3 yorum:

  1. yeni evin hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  2. öncelikle hayırlı olsun, bende benzer bir durumdayım(senin bloğu da böylelikle keşfettim) hatta hala taşınamadık yerleşme aşaması sürüyor...

    detaylar burada

    http://hamyaparim.blogspot.com/2010/09/tasinmak.html

    YanıtlaSil