28 Mart 2012 Çarşamba

Porto Alegre'ye Hoş Geldik! (:

Bloguma yeniden ayak basmamın da verdiği heyecanla, öncelikle ısrarla bu bomboş blogu takip eden 5 kişinin önünde saygıyla eğilmek istiyorum. (:

Kendime bir söz verdim ve bu sefer bu sözü tutmakta kararlıyım. Son 5 yıldır durmak bilmeden fıldır fıldır bir oraya bir buraya gidip duruyorum. Bir sürü şey yaşanıyor, hafızalara bir sürü anı kazınıyor fakat zaman geçtikçe silikleşiyor elbette. Göçebe yaşarken insan dijital ortamda kayıtlı fotoğrafları, videoları kaybedebiliyor. Daha doğrusu, ben bu konuda çok başarısızım. ((: Uzun lafı kısası, kimse görmese bile en azından daha sonra geriye bakıp üzülmemek için kayıt tutmak üzere disiplinli bir şekilde blog tutmaya karar verdim.



Başlayalım...

Özetle, önümüzdeki 6 ay ila 1 yıl boyunca Porto Alegre'de yaşayacağımızı öğrenmemizin ardından iki hafta içinde pılımızı pırtımızı depoya yerleştirip, evi kapatıp çıktık. (:

21 Mart Çarşamba sabah 11'de Sidney'den başlayan ilk uçak yolculuğu aynı gün sabah 10'da Arjantin'de sonlandı.




30 yaşıma aylar kala zaten triplere girmiş olan ve Sidney'e giderken birkaç saat zarara uğradığıma hayıflanan ben, kazanılan bu 1 saate gerçekten sevindim (rezalet). Neyse, Buenos Aires havaalanına iniş yaptık. Nedense aklımda gelişmişlik olarak Arjantin-Türkiye paraleldir diye yer etmiş. Cehalet. Yanılmış olduğumu burada görmüş olduğum manzarayla anladım (sadece havaalanına bakarak konuşuyorum tabii). Atatürk Havalimanı'yla karşılaştırılamaz bile. Havaalanı çalışanları da, yolcular da genel olarak asık suratlı görünüyorlardı. Çalışanların ise işleri veya çevrelerinde ne olup bittiği pek umurlarında değil gibiydi.

Her yer inşaat

İnşaata devam

Havaalanının en iyi bölümüydü

4 saat bir şekilde oyalandıktan sonra Buenos Aires'ten São Paoulo'ya, oradan da Porto Alegre'ye vardık. Bu kısımla ilgili çok şey hatırlamıyorum zira yolun büyük bölümünü baygın şekilde geçirdim. ((: Her türlü hareketli araçta 10. dakikada sızan birisi olarak ilk 13 saatlik yolculukta uyumamış olmam zaten mucizeydi. Bu kısmı normal olan. (: Aşağıda Brezilya'da bizi karşılayan iyi şans işaretlerini görebilirsiniz. :P

:D


İlk kısım bu kadar. (:

Kendime not: İlk fırsatta şu temayla ve sayfa düzeniyle ilgili bir şeyler yap. Öptüm.

2 yorum: