28 Mart 2012 Çarşamba

Süpermarketler

Porto Alegre'de bildiğim kadarıyla 2 tane süpermarket zinciri var. Zaffari ve Nacional. Zaffari'nin ayrıca Bourbon denilen hipermarket zinciri de bulunuyor. (Nacional'in de varmış galiba ama henüz bilmiyorum.)




Nacional'e gitmedim henüz. Zaffari'de ise çeşit bol, içkiler ise şimdiye kadar gördüklerimin en ucuzu. Hollanda'ya ilk gittiğimde içki fiyatlarına çok şaşırmıştım. Burada çenem şaşkınlıktan yere düştü. :P Sadece biralar değil, her tür alkollü içki. Ehie. :D Bize yiyecek de ucuz denmişti fakat çok çok da ucuz sayılmaz açıkçası.

Bu iki süpermarketten sadece Nacional online alışveriş hizmeti sunuyor (sanırım). Bu benim için çok iyi bir haber zira en yakın süpermarket oldukça uzak ve haliyle arabam yok. Zaten araba kullanmayı bilmiyorum. ((: Tam artık öğreneyim demiştim, buraya yolculuk çıktı bu sefer de. (: Konudan sapmayayım, neyse. Nacional'den online alışveriş yapmak için doğal olarak üyelik gerekiyor. Fakat o da yetmiyor. Üyelik için CPF numarası istiyorlar. CPF, bizdeki vergi kimlik numarası gibi bir şey. Tam kafamı duvarlara vuruyordum ki iyilik meleğim Andréia bana kendi hesabını ödünç verdi. Cici. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder